Uzun zamandır gençlik romanı okumuyordum ve dedim ki neden bir tane okumayayım dedim vee okudum. O kadar özlemişim ki bu tarz kitaplar okumayı asla pişman değilim okuduğuma. Çoğunlukla insanların ön yargıyla yaklaştığı bir kitaptı bu. Sokak nöbetçilerinin dünyasına girmek hem güldürdü hem ağlattı. 2.kitabı okumak için sabırsızlanıyorum. Herkese burdan sesleniyorum lütfen bu kitaba önyargılı yaklaşmayınn. Okuyun pişman olmazsınızz Sokak NöbetçileriAslı Arslan