Puan vermedi·136 syf.····Okunma: 22 Haziran 2022 23:45 İlk defa bu uygulamada bir kitabı anlatmak istedim, az önce bitirdim ve Stefan Zweig yazarının birçok kitabını okudum lakin bu kitabı fazlasıyla güzel, ana karakter olarak çocuk var ve bu çocuğun umudu, düşünceleri çok güzel bir şekilde anlatılmış. Okurken o çocuğun hissettiklerini birebir kendim yaşıyormuşum gibi hissettim ve bence önemli olan da bu her neyse okuyun derim.