·376 syf.····Okunma: 23 Haziran 2022 01:15 Uzun zamandır böyle bir kitaba ihtiyacım vardı. Herkese merhaba. Tek seferde oturup bitirebileceğiniz bir kitapla karşınızdayım. Kitaba bayıldım. Böyle tam canınız sıkılınca moralinizi düzeltmek için okuyabileceğiniz ya da sadece okumak istediğiniz için okuyabileceğiniz bir kitap.
Öncelikle kitaptaki ana karakterlere ve arkadaşlarına genel olarak bayıldım. Özellikle erkek karakterimiz olan Adam tam olarak mükemmeldi. Hayallerimdeki erkek falan. Dışarıdan daha soğuk olan ama aslında yakın olduğu insanlara samimi olan bir erkek karakterdi ve aşkı mükemmeldi. Aslında kız ile ilk tanışmalarından itibaren 2 sene boyunca sürekli en yakın arkadaşına kızdan bahsetmesi o kadar güzeldi ki anlatamam. Kadın karaktere gelecek olursak çok tatlıydı. Aynı zamanda kendi ayaklarının üstünde duran bir kadın karakter olması da çok güzeldi. En başta erkek karakterle ilk tanışmalarını hatırlamasa da yine de Adam'ı tanıdıkça ona karşı korumacı bir tavrı oluşması da çok hoştu. Yani neler söylenebilir ama cümleleri toparlayamıyorum. Çokkk güzeldi. Yazarın dili de çok güzeldi. Aynı zamanda kitapta eşcinsel karakterlere yer verilmesi ve küçükte olsa aşklarını okumak çok keyifliydi. Erkek karakterin kızın fikirlerine saygı duyması ve erkek karakterlerle benzer espri anlayışları da çok iyiydi. Herkese iyi okumalar.