·690 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2022 23:46 Çok çok iyiydi kitap. Yazarın diğer kitabı 'Olasılıksız' kitabını da çok sevmiştim. Bu kitabı da baya sürükleyici merak uyandıırıcı ve ilginçti sonunda da beni şaşırtarak bitti. Yetişkin herkese önerimdir.
-Arka kapaktan alıntı:
Yaşamın kontrolü sizde değil!
Öyle olduğunu düşünebilirsiniz ama yanılıyorsunuz.
Elbette ki kendi kararlarınızı kendiniz vermekte özgürsünüz.
Bu kitabı kapatabilirsiniz.
O sandalyede oturmaya devam edebilirsiniz.
Ya da gözlerinizi oymak gibi çılgınca bir şey yapabilirsiniz.
Ne isterseniz yapabilirsiniz.
Ama sorun şurada: Ne isteyeceğinizi kontrol edemezsiniz.
Her davranışınızı önceden belirleyen arzularınız ruhunuzun o kadar derinlerine işlemiştir ki, onlara dikkat bile etmezsiniz.
Ve bu da sizi mükemmel köle yapar.
Bu nedenle, hayatınızı yaşamaya devam edin. Ne isterseniz yapın.