·288 syf.····Okunma: 26 Haziran 2022 18:06 Kitap İyi aile yoktur diyerek aslında bütün yetişkinlerin, davranışlarının çocukluktan geldiğini bu yüzden kendi çocuklarına saygı, saf sevgi barındırarak davranılması gerektiğini, onlarda ileriki zamanların yetişkinleri olacağını.. vs (aile içerisinde hepimizin yaşadığı psikolojik durumları, travmaları) çok çok güzel anlatan herkesin kendi çocukluğuyla kıyaslayacağı bir kitaptı
AMA….
Ömrü hayatımda hiç bir kitabı bu kadar hunharca okumamıştım. Daha ilk sayfalarda sizi etkiliyor. Bende kitabın hakkını vermek için hiç acımadım altını çizmek istediğim yerlerin altını çizdim post-it ‘lerle notlar aldım.. vs taaa ki 138 sayfaya kadar, o sayfadan sonra malesef beni kaybetti Hz Muhammed (sav) için yazdıkları, kurban ibadetini bana göre yanlış yorumluyor olması, beni baya bi üzdü zaten ondan sonrada içimden gelerek okuyamadım.