·438 syf.····Okunma: 29 Haziran 2022 02:01 Hep okumam gereken zamanı beklemiştim. Daha var demiştim ve zamanını hissettiğimde başladım bu destana..
Elime alınca sonu gelmesin diye çok uğraştım. Her elime aldığımda bitmesin diye ipil ipil okudum. Geciktirdim.. Okuduğum enn ennn ennnn kitap..
Türkçe okuma şansımız var bir kere.. Tolstoy, Balzac, Dostoyevski, Homeros’un eserlerini nasıl kendi dillerinde çevirisiz okuyabiliyorlarsa işte bizim de Yaşar Kemal’imiz var..
Ah İnce Memed ah.. biter mi Dikenlidüzü’nün çakırdikenleri, biter mi Abdi Ağalar..