Puan vermedi·85 syf.····Okunma: 29 Haziran 2022 19:07 Şeker Portakalı harika bir kitap ancak devamı gittikçe kötüleşmiş.
Delifişek'i beğenmedim. Güneşi Uyandıralım ve Delifişek belirli olgunluğa düşünceye sahip olmayan bir genç tarafından okunmamalı.
Yaş ve olgunluk arasında aman aman bir bağlantı olduğunu düşünmesem de 20'li yaşlara gelmeden okunmasa daha iyi olur.
Içerisinde hiç hoş olmayan kısımlara (cinsel) da yer verildiğinden ve sorumsuzluğu, söz verip tutmamayı, başına buyrukluk gibi halleri normal gördüğünden tavsiye etmem.