"Mühendislerimiz sağlıklı, güçlü, aktif, işe yarayan, dengeli ve işini seven insanlar," diyordu Le Corbusier 'Bir Mimarlığa Doğru' adlı yapıtında, "oysa mimarlarımız inançsız, işsiz, kendini beğenmiş ve huysuz çünkü yakında onlara yapacak iş kalmayacak. Artık süs olsun diye bina dikecek kadar paramız yok. Ama herkesin banyo yapması lazım! Mühendislerimiz insanlara bu olanağı sunabilecek yeteneklere sahip. Bu yüzden geleceğin bina tasarımcısı onlar olacak."