“ancak yıllar sonra elinden tuttum kendi çocukluğumun
sahip çıktım içimdeki parçalanmaya.”
Buyurarak, içimizdeki çocuğun parçalanmasını gözler önüne seren bir kitap olmuş. Hoş olmuş.
Konu itibariyle biraz depresif, çokça ayrılık acılarını barındıran bir şiir kitabı. 65 sayfa gibi kısa ancak her sayfasında manalarını saklayan, kayıp penadan, her şey ve hiçbir şeyden bahseden bir tür.
Okumak isteyenine elbet tavsiye ederim.
Mırıldandıklarım’da görüşmek dileğiyle~