.
“Hepimiz birbirimize bağlıyız. Sadece bunu görmüyoruz. “İçeride” ya da “dışarıda” diye bir şey yok. Evren’deki her şey birbirine bağlı. Tamamı aynı enerji alanı.” (John Assaraf)
.
Sayfa 162 - MİA, 2007, Türkçe’ye Çeviren: Can Üstünuçar·Kitabı okudu
Yaratım olarak... böyle olsa gerek!
Yoksa yaratım olarak böyle olsa da bilinç ve kalp düzeyleri ile herkes bir birlik oluşturmaz... Çünkü bilincin ve kalbin seviyeleri vardır... O seviyede kalmanın ve oradan düşmemenin garantisi olmasa da... Ama sonuçta evet, hepsi tek bir yaratım alanının içindeki yaratımlardır ve birbirlerine bağlıdırlar ve birbirlerini etkilerler, birbirlerinden etkilenirler... 🤔 Diye düşündüm!