Evrendeki Bir’lik...
. “Hepimiz birbirimize bağlıyız. Sadece bunu görmüyoruz. “İçeride” ya da “dışarıda” diye bir şey yok. Evren’deki her şey birbirine bağlı. Tamamı aynı enerji alanı.” (John Assaraf) .
Sayfa 162 - MİA, 2007, Türkçe’ye Çeviren: Can Üstünuçar·Kitabı okudu
·5 alıntı·
33 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Yaratım olarak... böyle olsa gerek! Yoksa yaratım olarak böyle olsa da bilinç ve kalp düzeyleri ile herkes bir birlik oluşturmaz... Çünkü bilincin ve kalbin seviyeleri vardır... O seviyede kalmanın ve oradan düşmemenin garantisi olmasa da... Ama sonuçta evet, hepsi tek bir yaratım alanının içindeki yaratımlardır ve birbirlerine bağlıdırlar ve birbirlerini etkilerler, birbirlerinden etkilenirler... 🤔 Diye düşündüm!
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Birlikte okunabilecek bir alıntı/m: #172208782 .