Hepimiz Aynı Kumaştan Biçildik...
.“...... hepimiz görünmez bir düzeyde birbirimize bağlıyız. Hepimiz aynı aileye mensup kız ve erkek kardeşleriz. Birbirimizden ayrı olduğumuz yalnızca bir yanılsamadır. Mistikler ve bilgeler bunu bize binlerce yıldır söylüyorlar. Hepimiz aynı kumaştan biçildik ve birini incittiğinde kendini de incitmiş oluyorsun. ......”
Sayfa 110 - Pegasus Yayınları, 1.Baskı, 2013, İngilizceden Çeviren: Filiz Gülerkaya
·
57 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Birlikte okunabilecek bir alıntı/m: #300910619 ( Sessizliğin Sesi ) .
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Buna inananlar birbirinin kardeşidir (ya da birbirini kardeş olarak görüp, birbirine öyle yaklaşabilirler.) Tâbii teorik olarak... ve kabul düzeyinde... Bu kardeşliğin yakınlaşmayla anlam da kazanması gerekir. Aynı anne babadan olanlar da kardeş ama biliyoruz ki kan bağı başka gönül bağı başka... Burada da “aynı kumaştan dokunmuş” olmamız ve bunu birlikte kabul ediyor olmamız bizi kardeş yapsa da gönül ve kafa yakınlığı ayrı bir şey ve bu, “kumaş bağı” nı daha anlamlı kılan bir şeydir... 🤔 Diye düşündüm, şimdilik. .
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
Birlikte okunabilecek bir alıntı/m: #172208060 .