·431 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Temmuz 2022 15:07 Kitabi bir solukta okudum desem yeridir. Gayet akıcı, sade bir dille yazılmış . Konusunu da baya güzeldi. Eğer spoi yememiş olsaydım sonunda ağlamaktan beter olabilirdim sanırım.
Bundan sonrası spoi
Bu hikayede yananin Ömer olduğunu düşünüyorum. Ömerin pirayeye olan sevgisini ben bile hissettim. Ama Piraye okulum bitmeden evlilik düşünmüyorum dedi bir deneseydi belki kendi de farklı duygular hissedecekti Ömere karşı. (Hasimle evlenmeden önce de sırf keske dememek için evlenmedi mi zaten aynısını Ömere de yapabilirdi) .Fakat kendinden yaşça büyük hasimle caya çıktı ona uzun vadede belki gibisinden şeyler söyledi ve sonuçta okulu bitmemisken nisanlandilar . Aynısını Ömere de yapabilirdi diye düşünüyorum . Ayrıca bana aşık adam bana şiirler yazacak yok böyle yok şöyle dedi hasimden bir kere bile şiir duydu mu hayır. Anlamadığım hasimin neyine aşık oldu Diyarbakırli olmasına mi parasına taninirligina mi?