İlkokul öğretmenim benim hayatımı yönlendirdi desem :)) Evde okula giden ilk çocuk yani en büyük bendim dolayısıyla o ortamı kimseden duymadım biraz da pasif bir çocuktum o zamanlar. Yani okul hakkında , öğretmenler hakkında hiç bir bilgim yoktu. Gittiğimde ise hiç mutlu değildim tanımadığım insanlarla akşama kadar aynı ortamda olmak falan :) Ama öğretmenime hayrandım. Hayatımda yakışıklı bulduğum ilk erkekti, sınıfa girince harika kokardı sınıf , saçları , giyimi mükemmeldi. Daha önce bu kadar bakımlı, hoş kokan birini tanımamıştım . Ve de çok tatlı isimler takardı altın kızlar falan derdi hiç unutmam 😂Asıl söyleyeceğim şeye geleyim kendisine hayran olduğum için onun sevdiği şeyleri yapmaya çalışıyordum ve en sevdiği şeyin kitap okumak olduğunu söylüyordu. Dolayısıyla daha o yaşlarda kitap kurdu oldum. Okuduğum kitapları benimle tartışırdı , kendisi ne anladığını falan anlatırdı mükemmel bir insandı 🥲Özetle ilkokul öğretmeni bir çocuğun geleceğini şekillendirebilir ✨