·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Temmuz 2022 17:26 Okuduğum ilk tiyatro metniydi. Tiyatro türüne karşı biraz ön yargım olsa da arkadaşımın tavsiyesiyle okumaya başladım. Yaklaşık bir günde bitti zaten. Tiyatro okumayı seveceğimi düşünüyorum, en yakın zamanda yeni bir tiyatro eseri okumaya başlayacağım. Kitaba gelirsek, tarif edecek kelime bulamadım. Çok güzel ya da kötü olduğundan değil de ilginç olduğundan. Mesela kitabın başında karakter tanıtımında karakterlerin aile bağları yazıyordu ama son birkaç sayfaya kadar aile oldukları bilinmiyordu. Kitabın kendisi bana spoiler vermiş gibi hissettim :) Belki tiyatro olduğundandır, tiyatrolara alışmam lazım. Ama kitap kısa ve hoştu diyebilirim. Kitabın vermek istedikleri, konusu vesaireye değinmeyeceğim. Okuyup kendiniz öğrenebilirsiniz :))