Şermin Yaşar yine müthiş hikayeleriyle yüreklere dokunuyor. Bazı hikayeler iç burukluğu, bazıları da tebessüm ile biten, yer yer kahramanlara kızabileceğiniz bazende yok artık diyebileceğiniz, çok uzakta değil hayatın içinden toplam 12 öyküden oluşan güzel bir eser.
Okumak isteyenler pişman olmayacaklardır
Keyifli okumalar...