Öncelikle burdan bu kitabı henüz okumayanlar için konusuna aldanıp basit bir aşk romanı okumayacağınızı, rüya gibi başlayıp gerçeklerle sarsılacağınızın garantisi veriyorum. O yüzden benim gibi ön yargıyla başlamayın ve kitaptaki karaktere kızıp asla yarıda bırakmayın çünkü kitabı bitirdiğinizde yazarın notunu okuduğunuzda anlıyacaksınız bazı şeyleri ve aslında kadın karakterin ne kadar güçlü olduğunu görüceksiniz. Kesinlikle kitap bittikten sonra yazarın notunu okumanızı şiddetle belirtiyorum.
Genel itibariyle soğuk kanlı ve her şeyden çok çabuk etkilenmeyen bir insan olarak hassas kişilere tavsiye etmiyorum.
Colleen'ın okuduğum ilk kitabıydı ve son kitabı da olmayacak gibi duruyor.