1/10
·324 syf.··
2022 24. kitabı
Klişe Bir hikaye işlenmişti başları fena değildi ama ilerledikçe anlamsızlaştı.Karakterlere ısınamadım. Hikaye çok yüzeyseldi özellikle Narin karakteri çok hava kalmıştı.Anlamsız bir sonla bitti.Sonu daha iyi olabilirdi.yazarın okuduğum ikinci kitabı benzer tarafları var hep aynı tarzda aynı kalıpta yazıyor sanırım.Bir daha Hande Altaylı okuyacağımı sanmıyorum.
KahperengiHande Altaylı · Doğan Kitap · 20163,179 okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.