·375 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Temmuz 2022 12:31 seyirci kaldığın, müdahale edemediğin ya da bizzat yaptığın bir kötülüğün sonuçlarından bahseder. buna rağmen umut vaat eder yazar. der ki; “ herşeye rağmen hala iyi insan olabilirsin”.
ancak şöyle de birşey var gerçekte; sen şu an iyi gibi görünüp, birilerine yardımcı olabilirsin ama geçmişte verdiğin zararı azaltamazsın, kendini affedebilirsin ama başkasının seni affetmesini bekleyemezsin. herşeyi temize çekemezsin kendince.
kitabın zor yanı;olanların gerçekçiliği ve hala olma olasılığıdır