nuvis

@nuvis
Puan vermedi·564 syf.··
2022 20. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 07 Temmuz 2022 16:46
Kitabı okurken özellikle ilk yarısında sanki Matrix evrenindeymisim gibi hissettim. "Bir ben var bende, benden öte" sözü uyar mı bilmiyorum ama kitabın tamamı için makul açıklama olur. Akıcı, sürükleyici ve olağanüstü bir zekayla kurgulanmış bir kitap... Ve bence murakami abi bu kitabı manga'nin dünyanın sonuna doğmuşum şarkısını dinledikten sonra yazmış olmalı :) Not: İleride tekrar okumam gerek çünkü "dünyanın sonu" kısmı için gözden kaçan çok detay var
Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın SonuHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20113,394 okunma
·
209 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bunu evrenin bana verdiği bir şarkı önerisi olarak kabul ediyorum...
nuvis
Gönderi Sahibi
Hangi şarkı
Bende... Tam şarkı ararken çıkması tesadüf oldu
Dünyanın Sonuna Doğmuşum?
nuvis
Gönderi Sahibi
Çok severim o şarkıyı da