·496 syf.····Okunma: 08 Temmuz 2022 19:17 İçinde buz pateni olan bir şey nasıl kötü olabilir ki? Kitap çok güzeldi. Konusu bakımından ilgimi çektiği için başladım ve asla pişman değilim. Kitabın gidişatı olsun, karakterlerin davranışları ve ilerleyiş şekilleri olsun çok beğendim. Ana karakterlerin uyumuna zaten bayıldım. Her şeyiyle mükemmeldi. Çok fazla bir şey diyemiyorum çünkü dediğim her şey spoiler olur gibi hissediyorum. Buz pateni temalı ve içinde aşkta bulunduran bir şeyler okumak istiyorsanız bu kitabı kesinlikle tavsiye ederim. Herkese iyi okumalar.