Kitaplara tutkun muallime ile Fernando beyi okuyacağız. Önden bir kalemine bakayım diyerek okudum ve okudukça beğendim. Anarşistliği kendine kuramsal ve uygulama boyutunda temel edinmiş bir "banker" beyin röportajı tadında yazılmış. Yazarın dünya görüşü ve eleştirisini okudukça ısındım. Tamamıyla beni yansıtmıyor fakat eleştirel biçimde topluma bakış açısını beğendim.