·282 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Temmuz 2022 19:24 Son zamanlar da okuduğum harika kitaplara bir yenisi ekledim. Matt Haig 'i ilk kez okudum ama keşke daha önce okusaymışım diye düşündüm. Harika bir eser ile karşı karşıyayız. Dili ve anlatımı mükemmel. Tam bir bilimkurgu romanı. Belki filmi çekilse Oscar alır. Hayatımda unutamayacağım bir kitap olacak. Nora, bayan elm, ash ve diğerleri. Yazarin bir sözü ile bitirmek istiyorum; "hayatı anlamak için yaşaman gerekli nora". Şiddetle tavsiye ederim. Okunur...
#matthaig #geceyarısıkütüphanesi #okudumbitti