·304 syf.····Okunma: 12 Mayıs 2017 13:00 İlk defa Japon yazara ait bir kitap okudum. Hep önyargılıydım fakat keşke daha önce Uzakdoğuya ait kitaplar okusaydım dedim.
Kitap bir kadının bir çocuğu kaçırmasıyla başlıyor ve tek başına verdiği yaşam savaşını anlatıyor. Akıcı bir dram anlatılıyor dili hiç sıkmıyor aşk nefret kıskançlık sevgi hepsini barındırıyor. Tavsiye ederim..