·464 syf.····Okunma: 11 Temmuz 2022 11:50 yüzyıllık yalnızlık’ı bitirdim ve “okumadan önce azmışım, şimdi taştım” dediğim eserlerden oldu. kalabalıklar arasındaki kimsesizlik hiç bu kadar iyi anlatılmamıştı. gabriel garcía márquez’e minnet ve hayranlık duydum. bir insan yalnızlığını en çok böyle onurlandırabilirdi.