·60 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Temmuz 2006 00:00 Bayıldım, çeviri de kesinlikle sıkıntılar vardı. Okuyalı çok oldu. Ama ilk okuduğumda şenlikle karşılaşmıştım. Şiir seven ve şiir nedir diye soran arkadaşlara tavsiye ederim. Şiir dili ve biçemi üzerine iyi bir tartışma.