Murakami'yi seviyorum.Bu kitap okuduğum 3.kitabı. Üslubuna bayılıyorum.Uzun tasvirler kullanmadan derdini öyle güzel anlatıyor ki, hayran olmamak elde değil. Müzikle harmanlıyor duygularını, ben de açıp dinliyorum, karakterin dinlediği müziği, notalarla da bütünleşiyor anlatılan hikaye.En azından bir tane Murakami romanı okuyun derim ben.Cinsellik biraz daha fazla işlenmiş bu kitapta onu da belirteyim.Bol okumalı günler