10/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2022 3. kitabı
Murakami'yi seviyorum.Bu kitap okuduğum 3.kitabı. Üslubuna bayılıyorum.Uzun tasvirler kullanmadan derdini öyle güzel anlatıyor ki, hayran olmamak elde değil. Müzikle harmanlıyor duygularını, ben de açıp dinliyorum, karakterin dinlediği müziği, notalarla da bütünleşiyor anlatılan hikaye.En azından bir tane Murakami romanı okuyun derim ben.Cinsellik biraz daha fazla işlenmiş bu kitapta onu da belirteyim.Bol okumalı günler
İmkansızın ŞarkısıHaruki Murakami · Doğan Kitap · 201514bin okunma
·
126 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.