Güzel bir kitap lakin kitapta toplumumuzda ki yanlış algılardan biri olan "erkekler kadınlardan güçlüdür ve kadınlar erkeklere muhtaçtır" algısının olması çok rahatsız edici hiçbir kadının yaşamak için bir erkeğe ihtiyacı yoktur. Aynı zamanda kitapta kızın babasının şirketi için bir adamla evlenmesi asla tasvip etmediğim bir şey. Kadınlar satılacak bir eşya değildir.