Puan vermedi·168 syf.··Beğendi
· 16 Zilhicce 1443
Usta değilim çırak olmayı yeğlerim her daim çünkü öğreten değil öğrenen olmak istiyorum öğretirken dahi öğrenmek, bu sebepten ötürü okuduğum kitabı düşünmek istiyorum, üstüne düşünmek, kitaptan öğrenmek...
Beyaz gemide üstüne düşünmek istediğim bir kitap.
İnsanın neyi hayal ettiğinin çok muhim olduğunu gösteren, masumiyeti ve insanoğlunun doyumsuzluğunu, vefasızlığını gösteren bir kitap.
Karekterler bir tablodan çıkmış gibi sadece oldukları gibi. Sert şekil almaz herkes olduğu gibi ne fazla ne eksik.
İlk başta da dediğim gibi hayal ettiğimiz şeyler önemli.
İnsan hayal ettiği gibi yaşayamaz belki ama hayal ettiği gibi ölür.. Kim ölümünü hayal eder herkes nasıl yaşayacağını hayal eder. Gerçi insan istemediği hangi şeyi hayal etmiştirki,hangi korkusunu enine boyuna düşünmüştür. Madem korkuları hayal etmek mümkün değil, biz de sonumuz olacak hayalleri hayal edelim...