İnsan bağırsağı "ikinci beyin" diye adlandırılır. Peki, bunun nedeni nedir? Çünkü bağırsaklarımızda milyonlarca sinir hücresi bulunur. Üstelik bunların sayısı omurilik ya da periferik sinir sistemindekilerden fazladır.
··
427 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.