Kitabı genel olarak beğendim. O dönemki insanların özellikle fakir kesimin hayata bakışını, geçim derdini, hayat kaalelerini çok güzel betimlemiş. Orhan Kemal' in anlatımı Yaşar Kemal'in İnce Memed kitabını hatırlattı bana. Bilmesem bile olayın aynı coğrafyada geçtiğini anlayabilirdim diye düşünüyorum. Genel olarak akıcı ve sürükleyici. Bir de filmi var bu kitabın şimdi sıra onu izleyip karşılaştırma yapmada