1/10
·384 syf.··
2022 20. kitabı
Buna roman demek romanlara hakaret olur.Beyza Alkoç u seven var sevmeyen var ben sevmiyorum kalemini.Niye böyle bir kitap basıldı anlamıyorum.7.sınıfta okumuştum bunu da.Tüm sınıf okuyordu o yüzden okumuştum ama şu an daha iyi anlıyorum kitabın içeriğini.Okumayın agalar ya.Mis gibi romanlar dururken bu nedir.
AsansörBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20177,7bin okunma
·
103 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.