Elimde olsa herkese okuturdum bu kitabı. Muazzam bir kitap. Adeta bir başyapıt. Umutsuzluğa kapıldığımda tekrar tekrar açıp okuduğum bir kitap. Her yaşta farklı bir güzellik alıyorsunuz. Tam olarak neye ihtiyacınız varsa onu veriyor kitap size. İlaç gibi geliyor. Okuyun, okutun.