- Biliyormusun insanları öldürüyorum Portuga
- Bunu nasıl yapıyorsun Zeze
- Onları unutarak…
Neden hiç mutlu değilsin Zeze?
_Neden mutlu olmalıyım?
Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz.
_iyi ki bir kere geliyoruz portuga.
Neden?
_ikinci bir hayatı kaldıramazdım
"Seni Yüreğimde canlandırarak öldürdüm.
Selam arkadaşlar #şekerportakalı ‘nı neredeyse 20 yıl önce okumuştum. O zamanlar bu kadar etkilenmemiştim. Şimdi anne olarak okudum ve Zeze’ye çok üzüldüm. Yeri geldi çokta ağladım.
Bangu kasabasının yaşı küçük kalbi büyük çocuğu. En yakın arkadaşı küçük bir şeker portakalı ağacı olan, herkesten sürekli dayak yiyen Zeze içimi dağladın resmen..
Büyüklerin dünyasında her sıkıntıda haylazlığı bahane edilerek dayak yiyen ve zekası keşfedilmeyen canım çocuk…