Bu kitap aslında ne kadar doktor ve doktor adaylarının başından geçenleri anlatsa da her meslek grubunda hayata atılmayı amaçlayan kişiler içinde okunması gereken bir kitaptır. Meslek hayatında ilk yıllar hiç bir zaman unutulmaz meslek hakkında gerekli bilgiyi sahip olduğunu düşünsek bile göreve başladığımızda sanki hiçbir şey bilmiyormuş gibi oluruz. Yaşadığımız sıkıntılar, zorluklar yıllar geçse bile tekrar düşündüğümüz de ilk anda yaşadığımız hissiyat ile karşı karşıya kalırız. Kısacası okuması güzel betimlemesi güzel akıcı ve keyifli bir kitap....