Çok beğenerek okudum. Her sayfa aktı gitti zaten 2 günde bitiverdi. Kitap 3 ana karakter üzerinde şekilleniyor ve daha sonra bu karakterlerin birbirleriyle olan bağlantıları işleniyor. Kurgu çok iyiydi, edebi olarak da başarılıydı. Yazarın kalemine sağlık, yeni eserlerini de okuyacağım inşallah.