Puan vermedi·314 syf.····Okunma: 20 Temmuz 2022 16:32 İlginç bir kitaptı. Aynı zamanda yavanlıklarla doluydu. Araya katılmış erotizmin gereksizliği de negatif bir nokta. Bununla beraber Verity karakteri üzerinden anneliğe böyle ikircikli bir bakış yer yer geriyor. En güzeli, kesinlikle unutulacak olması. Bina yangınları, merdivenlerden düşmeler, sağlık sorunları ve yalnızlık dolu yaşlılığa giriş günlerimi böyle kitaplarla kutlamanın güzel yanları da var: her şey unutuluyor, hayat akar diyebiliyoruz. Kaç günümüz daha var? Tekel bayii önlerinde, küçük cafelerde, kahvaltı ve öğle yemeklerinde mini gıybetlerle geçen ömrümüz son istasyona doğru insanlarla cıvıldıyor.
Sözün özü; hayır, bu kitap o kitap değil. İyi okumalar.