Gerçek yaşanmışlığın etkisi kitapta çok fazla. Özellikle iç düşünceler, sesler... İnsanı olayları izleyen biriymiş gibi hissettiriyor.Fakat bir yönden eksik buluyorum kitabı bazı tıbbi terimler vardı açıklamada yapılmamış buda bazen akışı bozuyor kelimenin anlamını merak ediyorsun ve ona odaklanıyorsun tabi yeni kelimeler katması güzel bir şey insana