Bir arkadaşımın ve sonrasında terapistimin önerisi ile okudum. Beni en çok şaşırtan ise toplama kampındaki insanlık dışı şartlar altında bile muslumanlari asagilamaktan geri durmamislar, yahudiler gerçekten çok ırkçılar.. Kitabın ilk bölümünde yazar toplama kampında yaşadığı çok ağır şartları anlatırken, ikinci bölümde özetle geçmişi bahane etmeyi bırak, önüne bak, tarzında psikolojik bir yaklasimdan bahsediyor...