Puan vermedi·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mayıs 2017 21:08 Kitabın adini duydugunuzda klasik bir unutma hikayesi olarak düşünebilirsiniz.İkilemler,pişmanlıklar içinde bir kadının unutma çabasını,vicdan azabını hissederek yaşiyorsunuz.Bir de Yildirim'in nukteli bir dili var ki kitaba ayri bir keyif veriyor.Gercekten de bir unutma merkezi açılsa bu ülkeye çok faydalı olur demekten kendimi alamadım.