·639 syf.····Okunma: 21 Temmuz 2022 11:53 Çok beğenerek okuduğum bir seri oldu. Kitabın içindeymiş gibi hissettiğim çok yer oldu. Hürü ananın bazı yerleri uzun gibi geldi sadece onun haricinde kitap çok iyiydi. En sonunda Arif Saim beyle Murtaza Ağa'nın ölmesi içimi ayrı rahatlattı ama insan yinede keşke bir devamı olsaydı diyor. Bunu tüm seride hissetmek güzeldi gerçekten.
Çok uzun okunmaz bu demeden sabırla okunması gereken bir eser olduğunu düşünüyorum