Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 25 Temmuz 2022 12:35 Spoiler içerir.
Öncelikle kitap güzel. Çok güzel mükemmel değil ama güzel. Uzun süre arka arkaya ebeveyn kitapları okuduktan sonra ara vermiştim. Çünkü ebeveyn kitaplarının çok ütopik olduğunu ve gerçekleri yansıtmadığını düşünmeye başlamıştım. Aradan sonra okuduğum ilk kitap oldu. Başlarda tamam dedim bu sefer güzel gidiyor ama kitaba göre değiştirmem gereken davranışlarımı değiştirdikten sonra kitabın anlattığı sonuçlara ulaşamadım. Okuyuculara katacağı güzel noktalar tabi ki var. Benim bazı durumlara karşı bakış açımı değiştirip kendimi eleştirmem gerektiğini fark ettirdi. Bu nedenle güzel bir kitap.