·251 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Temmuz 2022 14:12 Özellikle kadınların okumasını tavsiye ederim. Kadınlarımız geçmişte neler yaşamışlar, hangi zorluklarla karşılaşmışlar öğrenebiliriz. Genel kültür açısından iyi bir kitap diyebilirim. Kitap, soru cevap şeklinde ilerliyor. Bazı bölümlerde aynı şey tekrar tekrar anlatıyor. Bu da biraz sıkıcı oluyor, hatta baya sıkıcı oluyor. İlk bölümler güzel ve ilginçti ama son bölümler sıktı. Bitse de kurtulsam dedim açıkçası.