önyargı, çıkarcılık ve adam kayırmayı oldukça güzel işleyen Genel itibari ile hayat mücadelesini, sınıf farklılıklarını ve farklı sosyal statülerden insanların yaşamını başarılı bir şekilde anlattığını olduğunu söyleyebilirim. Yazar, karakterlerin iç dünyasını oldukça başarılı şekilde işlemeyi başarsa da bazı yerlerde boğucu şekilde kişi ve mekan tasvirleri akıcılığı sekteye uğramakta.Bu ufak eleştirimin dışında gayet severek okuduğum kısa bir kitap oldu.