Gercekten cok guzelguzel bir romandi herkese tavsiye ederim sabyazarken alinin diger romanlarinda oldugu gibi burdada da cok etkileyici seyler var Sabahattin Ali bu romani yazarken "seninle şöyle bir oturup konusamadık" lafı acabaacaba hangi ruh halindeyken yazmıştır çünkü çok hoş bir söz