Bence tam bir drama örneği. İnsanlara sorduğunuzda dramada sadece üzücü olaylar olduğunu söyler. Drama dediğimiz türde felsefe ve komedi de bulunmalıdır. Hamlet muazzam bir örnektir buna. Meşhur "Olmak ya da olmamak" tiradı hamlette bulunuyor. Bu tiradı sanatla ilgili bir muhabbet olduğunda espri malzemesi olarak kullanmak bırakılmalı bence. Tiradın devamı okuduğunuzda yoğun bir felsefe olduğunu görürsünüz. Bir tirattan 5 alıntı çıkıyor. Bu kitapla kendinize çok keyifli bir okuma zamanı ayırın.