Bu kitabı okuduğumuzda aslında çevremizde bir çok insanın ne yazık ki haksız yorumlarına maruz kalan insanları gözümüzün önünde canlanmasını sağlar. Kitap da kendisinin isminin taşıdığı sıfat doğrultusunda hor görülen bir kadın anlatılır. Kitap biz okur severlere taşınılan sıfat ile karakter yorumu yapılmaması gerektiği hakkında bir ders verir. Tüm okur severlerin okuması gerektiği bir kitap olduğunu söylemek yanlış olmaz herhâlde akıcı bir dil, birbirinden kopmayan bölümler olduğu için sıkılmadan rahat bir şekilde okuma fırsatı yaratan bir kitap diyebiliriz.