Bu kitabı bana hediye eden @kalbinin arkadaşıma teşekkür ederek başlıyorum. Yazar, insanın çoğu kez içine düştüğü atalet , becerememezlik hissi gibi duyguları, içimizden geçenleri çekinmeden yazıya dökmüş... Motivasyonum düştü ümidim kalmadı demeden önce okumanızı tavsiye ederim:))