3391 kilometre kitap yorumu
Puan vermedi·472 syf.··
2022 3. kitabı
Kitabın konusu: Hayatını asosyal biri olarak yaşayan İzmir, Tumblr'da yazılar paylaşan bir blogger. Bu genç kız bir gün Tumblr'da gezinirken uzun zamandır mesaj kutusunda görmeyi beklediği "1" sayısı görür. Fakat umduğu gibi bir mesaj ile karşılaşmaz. Bu mesaj 2 kelimeden oluşmaktadır kısaca "Artık uyu". İzmir bu mesajı umursamamış gibi görünmeye çalışarak mesaja cevap verir ve uyur. Ama İzmir dayanamayıp mesajın sahibine yani "gelmemeyegidenadam"a tekrardan mesaj atar Bu hikaye, mesafelerin sadece sayılardan ibaret olduğunu ve aşkın hiçbir engeli tanımayacağını anlatan güzel bir hikaye. Ayrıca bu roman benim Beyza Alkoç'u tanıdığım -ve iyi ki tanımışım dediğim- ilk roman Daha önce hiç mesafe aşkı ile ilgili kitap okumadığım için benim de dikkatimi çekmişti tabii. Karakterler: Kitaptaki karakterlerin hepsi çok masum karakterleri ve kitapta kötü çocuk, kötü adam, kötü kız diye hitap ediceğimiz karakterler yoktu. Benim yorumum: Bu kitapta da Beyza Alkoç'un diğer kitaplarında olduğu gibi olaylar vardı tabii -karantina kadar değil tabii ki :) - . Ama kitapda sadece sevmediğim yön karakterlerin birbirine çok fazla trip atması. Kitaba diğer okurlar gibi "Mükemmel bir kitaptı, çok ağladım" demeden de benim de çok güzel bulduğum ve duygulandım bazı kısımlar vardı Puan: 4/5
1000Kitap
3391 KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201821,4bin okunma
·
605 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.