Bir Pilotun zaman zaman kendisinin,zaman zaman da eşinin anlatımıyla hiç keyif vermeyen,kopuk kopuk bir anlatımla,alakasız geçişlerle süslenmeye çalışılmış bir kitap.20'li yaşlar için cazip olabilir,ama adından bir beklenti ile alınıp okunacak bir kitap değil.Boşa para vermişim,bari siz zamanınızı vermeyin,tavsiye etmiyorum...