Ölü Ozanlar Derneği aslında lise çağlarımda okuduğum bir kitaptı ama çok fazla hatırlamadığım için tekrar okuma kararı aldım. İyi ki de tekrardan okumuşum. Sonu her ne kadar hüzünlü olsa da okumaktan gerçekten keyif aldığım bir kitap oldu.
Kitabın konusuna gelecek olursak... Kendi fikirlerinin olduğu ebeveynleri tarafından unutturulmaya çalışılmış, kendilerini değersiz hisseden çocuklar ve onların hayatına dokunan bir edebiyat öğretmeninin hikayesini anlatıyor Ölü Ozanlar Derneği...
Keyifli okumalar dilerim :)
Ölü Ozanlar DerneğiN. H. Kleinbaum